FAQ's

Contact

Hoe en wanneer kan ik Square Feet bereiken?

U kunt een vraag stellen via de Square Feet  contact pagina . Vragen worden binnen twee werkdagen beantwoord. Of u belt naar +31 20 4218405. Square Feet is bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 18:00.

Hoe dien ik een klacht over mijn aankoop in?

U kunt een klacht indienen via de Square Feet contact pagina . Vragen worden binnen twee werkdagen beantwoord. Klachten over producten worden alleen schriftelijk en voorzien van foto in behandeling genomen. Square Feet is bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 18:00.

Bestellen

Wat zijn de openingstijden van de webshop?

Square Feet is 7 dagen per week en 24 uur per dag geopend

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien de bestelling nog niet is verzonden is dit mogelijk. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@squarefeet.nl waarin u aangeeft de bestelling te willen annuleren. De bestelling wordt dan geannuleerd. U ontvangt een mail waarin u uw gegevens dient aan te vullen. Het bedrag wordt dan binnen 5 tot 10 werkdagen op uw rekening gestort.

Waarom ontvang ik een factuur?

U ontvangt de factuur per e-mail op het moment dat de bestelling wordt verzonden. De factuur geeft een overzicht van de bestelde artikelen die zich in het pakket bevinden. Het bedrag is door u al betaald bij het bestellen.

Ik kan het artikel dat ik wil bestellen niet vinden in Square Feet online shop

Wanneer een artikel voorradig is in de online shop zal dit worden getoond. Zodra een artikel niet voorradig is, wordt het niet meer getoond. Indien het artikel is bijbesteld dan zal dit wanneer het opnieuw binnen is gekomen, direct online zichtbaar zijn. Wanneer het artikel wel wordt getoond maar de maat die u wilt is grijs gekleurd, dan is deze maat uitverkocht.

Het artikel is momenteel uitverkocht, kan ik toch alvast bestellen?

Helaas is het niet mogelijk een uitverkocht artikel toch alvast te bestellen. Op het moment dat de nieuwe levering binnenkomt is het artikel direct weer te verkrijgen bij Square Feet.

Kan Square Feet mij op de hoogte stellen wanneer een artikel opnieuw binnenkomt?

Helaas is het niet mogelijk u hiervan op de hoogte te stellen. Wanneer een artikel opnieuw binnenkomt, dan is het direct weer verkrijgbaar bij Square Feet.

Is het mogelijk om een bestelling onder rembours te plaatsen?

Het is niet mogelijk een artikel onder rembours te bestellen. Een bestelling kan enkel vooraf worden betaald door gebruik te maken van IDEAL of creditcard.

Is er een minimum bestelbedrag vereist?

Nee er is geen minimum bestelbedrag vereist.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat u uw betaling heeft gedaan en uw bestelling is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

Kan ik een artikel aan een afgeronde bestelling toevoegen?

Zodra u uw bestelling heeft betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. U kunt hiervoor een nieuwe bestelling aanmaken.

Verzending

Met welke vervoerder werkt Square Feet samen?

Square Feet werkt voor de zendingen naar de klant samen met PostNL.

Hoe lang duurt het voordat ik het pakket ontvang?

Square Feet werkt met een levertijd van 2 of 5 werkdagen. Wanneer u meerdere artikelen bestelt, wordt de langste levertijd aangehouden om alle artikelen ineens te leveren.

Kan ik mijn pakketje traceren?

Na het plaatsen van een order ontvangt u ontvangt een email met een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt traceren. Op het moment dat u de factuur per e-mail ontvangt wordt het pakket verzonden. In de meeste gevallen wordt het de dag daarna geleverd door PostNL.

Wat zijn de kosten voor verzenden?

Er wordt geen verzendkosten gerekend voor een bestelling met een afleveradres in Nederland. Bij een aankoop buiten Nederland worden de verzendkosten uitgerekend door Postnl.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De bestelling wordt bezorgd door PostNL. Zij bieden het pakket tweemaal aan, eventueel ook bij buren. Indien bij de tweede poging niemand thuis is, zal een briefje in de brievenbus worden gedaan. Het pakket kan dan de volgende dag worden afgehaald op het betreffende PostNL postkantoor.

Kan ik een afspraak maken voor aflevering?

Helaas is het niet mogelijk een afspraak te maken.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen via creditcard of IDEAL. Deze betaling wordt verwerkt door Mollie payments.

Het lukt niet om te betalen of op de betaalpagina te komen.

Dit kan meerdere oorzaken hebben. De algemene voorwaarden dient u aan te vinken alvorens op betalen te klikken. U dient gebruik te maken van IDEAL of een creditcard. Andere oorzaken zijn, een verouderde browser, te strenge veiligheidsinstellingen van uw pc of het gebruik van leestekens in uw gegevens. Wij verzoeken u deze zaken na te kijken alvorens nogmaals een poging te doen.

Levertijd

Wat is de levertijd van de bestelling?

De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 werkdagen. De levertijd wordt vermeld op de detailpagina van het artikel. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd.

Kan ik mijn bestelling splitsen om een artikel eerder te ontvangen?

Dit is niet mogelijk. De artikelen worden ineens geleverd aan de hand van het artikel met de langste levertijd.

Prijzen

Hoe is de prijs tot stand gekomen?

Alle prijzen van Square Feet zijn in euro’s en inclusief BTW.

Retourneren

Wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Zodra het artikel aan Square Feet  wordt geleverd, gecontroleerd en is verwerkt wordt de retourbetaling in het systeem gezet. U ontvangt een bevestigingsmail. Het bedrag wordt binnen tot 15 werkdagen aan u overgemaakt.

Hoe weet ik dat mijn retourzending door Square Feet is ontvangen?

U ontvangt een e-mail zodra de retour is verwerkt.

Wat zijn de kosten voor retour sturen?

De gemaakte kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Wat zijn de voorwaarden voor retour sturen?

Het artikel mag en kan binnen 14 dagen ingaande de dag na ontvangst van het artikel worden retour gezonden. Hiervoor gelden de voorwaarden dat het artikel ongedragen is en in de originele doos en verpakking waarin het artikel naar u is verzonden.

Kan ik een besteld artikel retourneren?

U kunt alle ongebruikte artikelen die u hebt aangeschaft bij Square Feet zonder opgaaf van redenen en binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen, aan ons retourneren. Deze termijn van 14 dagen gaat in op het moment dat de artikelen door u zijn ontvangen. Indien waardevermindering is opgetreden doordat de artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij ons het recht voor, hiervoor van u een redelijke vergoeding te eisen.

Mag ik een online besteld artikel ook retourneren of ruilen in de winkel?

Aangeschafte artikelen kunt u te allen tijde in onze winkel ruilen of terugbrengen. Onze winkel is gevestigd aan de Prinsenstraat 21 in Amsterdam.

Krijg ik mijn geld terug?

U kunt bij Square Feet  een keuze maken voor ruilen voor hetzelfde artikel, ruilen voor een andere maat, ruilen voor een ander artikel of uw geld retour.

 

https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-789681221